آخرین اخبار

آخرین مطالب

یک لکوموتیو و ۱۰۴ تریلر کشنده همراه با نیمه یدک به ناوگان شرکت گهرترابر اضافه شد
در سال سرمایه گذاری برای تولید و با حمایت شرکت گل گهر

یک لکوموتیو و ۱۰۴ تریلر کشنده همراه با نیمه یدک به ناوگان شرکت گهرترابر اضافه شد

امضای قرارداد احداث بلوک سوم «مجتمع نیروگاهی گهران سیرجان » با ظرفیت ۵۴۶ مگاوات
در سال سرمایه گذاری برای تولید و با هدف کمک به رفع ناترازی انرژی کشور انجام شد

امضای قرارداد احداث بلوک سوم «مجتمع نیروگاهی گهران سیرجان » با ظرفیت ۵۴۶ مگاوات

مدیران ارشد گل گهر مسلط و مصمم در کار با روحیه انقلابی به پیش می روند
فرمانده نیروی دریایی سپاه بعد از بازدید از شرکت گل گهر عنوان کرد:

مدیران ارشد گل گهر مسلط و مصمم در کار با روحیه انقلابی به پیش می روند

اخـبار ویـژه

مشاهده آرشیو
دریافت تندیس جایزه ملی مدیریت انرژی توسط شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر

دریافت تندیس جایزه ملی مدیریت انرژی توسط شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر

شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در همایش پایانی دهمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی که با حضور مسئولین و متخصصان حوزه انرژی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، با کسب بالاترین امتیاز در گروه شرکت‌های تولید کننده آهن و فولاد کشور موفق به دریافت تندیس برنزی دوستاره این جایزه ملی شد. این تندیس پس از یک دوره ارزیابی میدانی با حضور ارزیابان مجرب و داوری انجام شده، به پاس استقرار صحیح سیستم مدیریت انرژی، انطباق حداکثری با استاندارد معیار مصرف انرژی در فرآیند تولید آهن و فولاد و انجام ممیزی‌های فنی مستمر و همچنین انجام پروژه‌های بهبود و بهینه‌سازی مصرف انرژی به شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر اهدا شد. جایزه ملی مدیریت انرژی، توسط سازمان مدیریت صنعتی کشور و با همکاری نهادهای مرتبط از سال ۱۳۹۴برگزار می‌شود. هدف آن ارتقاء فرهنگ صرفه‌جویی، توسعه مدیریت انرژی و حمایت از شرکت‌هایی است که داوطلبانه فراتر از استانداردهای حداقلی عمل می‌کنند. این جایزه در چهار بخش صنایع، محصولات، ساختمان‌های اداری و پروژه‌های صرفه‌جویی انرژی اعطا می‌شود و اکنون به عنوان مرجع اصلی مدیریت مصرف انرژی در کشور شناخته می‌شود.
  • کد مطلب : 1388
  • شهریور ۲۶, ۱۴۰۴ - 4:30 ب.ظ
  • درخشش نوآوری شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در صنعت فولاد

    درخشش نوآوری شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در صنعت فولاد

    آیین اختتامیه بیست‌وهفتمین سمپوزیم فولاد ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد و طی آن از برگزیدگان صنعت فولاد کشور تجلیل به‌عمل آمد. در بخشی از این مراسم که به معرفی و تجلیل از طرح‌های نوآورانه و محیط‌زیستی اختصاص داشت، بر اساس داوری‌های انجام‌شده توسط استادان و متخصصان، طرح شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر با عنوان «تولید بریکت اکسیدی از ریزگندله و لجن آهن اسفنجی» به‌عنوان طرح برتر انتخاب و معرفی شد و از دکتر رضا بهاالدینی، مدیر تحقیقات، نوآوری و هوشمندسازی تقدیر شد
  • کد مطلب : 1556
  • آبان ۹, ۱۴۰۴ - 9:42 ب.ظ
  • قسم به خون عـــلی  پای پرچمش هستیم…

    قسم به خون عـــلی پای پرچمش هستیم…

  • کد مطلب : 1649
  • اسفند ۱۷, ۱۴۰۴ - 6:04 ب.ظ