آخرین اخبار

اخـبار ویـژه

مشاهده آرشیو
کسب ۳ سپاس‌نامه در جشنواره ملی بهره‌وری توسط شرکت گل‌گهر

کسب ۳ سپاس‌نامه در جشنواره ملی بهره‌وری توسط شرکت گل‌گهر

🔹 شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در چهاردهمین جشنواره ملی بهره‌وری موفق شد ۳ سپاس نامه در حوزه های بهینه‌کاوی، تعالی عملیاتی و نوآوری و همچنین مدیریت دارایی را دریافت کند. 🔸 شرکت گل‌گهر دراین جشنواره با ارائه پروژه کاهش بولدرهای ایجاد شده در پترن‌های سنگ آهن با بکارگیری متدولوژی شش سیگما موفق به اخذ این سه سپاس‌نامه شد. 🔸 این جشنواره با حضور رییس دفتر رئیس جمهور، معاونین و روسای اتاق بازرگانی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیران عامل و روسای هیئت مدیره برخی از شرکت‌ها با هدف توسعه نظام جامع سنجش و اندازه گیری بهره‌وری در کشور، تشويق بنگاه‌ها برای اندازه‌گیری و تجزیه و تحلیل شاخص های بهره‌وری و افزايش توان رقابت‌پذيری شرکت‌های ایرانی در محيط كسب و كار بين‌المللی برگزارشد.
  • کد مطلب : 1293
  • تیر ۲۹, ۱۴۰۴ - 10:42 ق.ظ
  • گل‌گهر به عنوان شرکت «پیشرو» انتخاب شد
    در همایش رتبه بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران؛

    گل‌گهر به عنوان شرکت «پیشرو» انتخاب شد

    در همایش رتبه بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر برای دومین سال پیاپی به عنوان شرکت «پیشرو» موفق به دریافت تندیس شد. در این همایش که صبح امروز با حضور قائم مقام وزارت صمت، رییس هیات عامل ایدرو و جمعی از مدیران عامل و مدیران مطرح کشوری در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر برای دومین سال پیاپی در رتبه بندی سال ۱۴۰۱ از بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران (IMI 100) به عنوان شرکت پیشرو انتخاب شد. گفتنی ست شرکت سرمایه گذاری و توسعه گل گهر هم به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت گل گهر، موفق شد برای پنجمین سال متوالی، «رتبه برتر از نظر رشد سریع»در میان ۵۰۰ شرکت برتر بر اساس آخرین رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی را کسب کند. لازم به ذکر است در این رتبه بندی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر از نظر میزان فروش در رتبه ۳۹ و شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در رتبه ۷۳ از بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران قرار گرفتند.
  • کد مطلب : 295
  • بهمن ۴, ۱۴۰۱ - 11:19 ق.ظ
  • شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر برگزیده جشنواره «تولید ملی، افتخارملی» شد

    شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر برگزیده جشنواره «تولید ملی، افتخارملی» شد

    بیست و دومین جشنواره ملی «تولید ملی، افتخارملی» به میزبانی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهوری، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی، معاون صنایع عمومی‌ وزارت صمت، رئیس اتاق بازرگانی ایران، رئیس دیوان عالی کشور و فعالان صنعتی کشور برگزار شد. شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در ارزیابی‌های دوره بیست و دوم این جشنواره ملی که به عنوان یکی از معتبرترین و قدیمی‎ترین رویدادهای بخش خصوصی شناخته می‎شود، توانست تندیس و عنوان واحد برتر صنعتی در گروه فلزات اساسی در سال ۱۴۰۳ را کسب کرده و تجلیل شود. جشنواره «تولید ملی، افتخارملی» فرصتی مناسب برای صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان حوزه معدن و تجارت کشور را فراهم ‎آورده تا دستاوردهای خود را معرفی کرده و در ارتقای کیفیت، نوآوری، رعایت استانداردهای بین‌المللی، جایگاه در بازارهای داخلی و خارجی و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی توانمندی‌های خود را ارائه دهند.
  • کد مطلب : 983
  • بهمن ۳۰, ۱۴۰۳ - 4:40 ب.ظ